Werkwijze zorgaanvraag

Stap1
Indien u zorg van ZorgUnique wilt ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen. U kunt ons telefonisch bereiken via het telefoonnummer: of een e-mail sturen naar Info@ZorgUnique.nl    

Stap 2
Wij komen bij u thuis en vertellen u wie wij zijn en wat wij voor u kunnen betekenen. Uw zorgbehoeften en uw wensen staan centraal.

Stap 3
Heeft u een indicatie? Dan maken we samen met u een zorgplan op. In het zorgplan wordt beschreven wat uw zorgbehoeften en wensen zijn. Heeft u geen indicatie dan zullen we u adviseren om contact op te nemen met de desbetreffende instantie. Uiteraard zullen wij u daarbij begeleiden. Indien u geen indicatie krijgt van de desbetreffende instantie maar u wilt gebruik maken van onze diensten dan kunt u deze uit eigen middelen financieren.

 

No-show tarief

ZorgUnique hanteert  no-show regeling.  Wanneer u korter dan 24 uur voor de te leveren dagbesteding afzegt, dan zullen wij de gemiste dagdelen voor 100 procent bij u factureren.